A hónap videói: 2023. március

Érkezzenek március kedvencei! Egy vérbeli trance live mixszel nyitunk 2000-ből a belga Yves Deruyter révén, majd egy kicsit chill-be tesszük magunkat Gamat 3000 lírai 'Feeling Love'-jának Wighnomy remixével, ami a hónap kedvenc zenéje díjat érdemelte ki.

A hónap mixe: Yves Deruyter - Live @ Trance Energy 2000
Nemrég találtam rá a Soundcloud-on Iridium DJ profiljára, aki kimondottan trance-ben utazik és oszt meg hivatalos DJ mixeket és live performance-szokat. Az egyik Trance Energy-s gyűjteményben találtam rá Yves Deruyter 2000-es TE-s mixére, ami egy igazán remek egyveleg, csupa nagy zenékkel, vinyles mixelésekkel. Olyan track-ek kerülnek a tű alá, mint Push 'Universal Nation'-je, Darude 'Sandstrom'-ja, Airwave 'Innerspace'-sze, Binary Finary '1999'-ce, vagy Zombie Nation 'Kernkraft 400'-za. Érdemes megfülelni, hiteles kordokumentum!

A hónap zenéje: Gamat 3000 - Feeling Love (Wighnomy's Give Peace A Chance Remix)
A hónap zenéjének igyekeztem egy olyan alkotást választani, ami az euforikus és túljátszott dolgok keresztmetszetén kivűlre esik. Gamat 3000 'Feeling Love'-ja normál esetben nekem is egy távoli galaxisnak minősül, viszont valahogy mégis eljutott hozzám és ha már megfüleltem azonnal meg is szerettem. A Wighnomy remixben gyönyörű dallamok és a deep-es, lassú 4/4-es miliő egyszerűen magába szippant és nem ereszt el egészen az utolsó taktus lecsengéséig.

0

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

© all rights reserved
made with by templateszoo